Friday, June 17, 2011

Finally a date/Finalement une date

Hey everyone,
I guess you guys never though that when I said I would put updates it would be at 3 am in the morning! But just to keep things clear, I hope I won't be awake so early next time! lol 
Let's talk about two of the biggest questions I ever had to answer now (questions I ran into quite often in the past few weeks) 
The questions are "Who are you and Describe yourself?" Wow at first I couldn't really answer it. That question is so intimidating! When you answer it, first you have to know who you are, and second it means that you are letting people in your little bubble! It makes us vulnerable to their critics but also stronger because it reinforces who we are. 
I'm a singer/songwriter. 
Now that I've said it, you probably think 'Well, Well, Well, look at her. Just another one who thinks she knows how to write a song! What makes her songwriting any different than anybody else? ' My answer to that is simple, nothing and everything. Nothing because everyone who writes a song is inspired by emotions that we all have. That, makes us all the same. Different because there will never be another human being that will think exactly like ourselves  
Every word I write is a part of who I am. It's my diary, my personal experience... my life. 
Ok that's enough now! I think that 4 am is starting to inspire me a little too much lol! 
You guys wanna know about updates don't you!!! Well I can finally give you a date on when you'll be able to listen and see the video of 'You can't rely"! 
Drum roll................. by the end of August! (The filming part can only be done at the end of August) 
But until then every friday night, there's gonna be some updates on how things are going. You'll be able to follow each steps from the fun stuff to the complicated.

Salut a tous, 

Je suis sur que quand je vous ai dit que j'allais écrire un compte rendu vous n'auriez pas cru que s'était à 3 am du matin! Et juste pour garder cela au clair, j'espère que ce ne sera pas aussi tot la prochaine fois! Lol
Maintenant, parlons de deux des questions que j'ai trouvé les plus difficile à répondre (questions à laquelle j'ai dû répondre plusieurs fois dans les dernières semaines). La question est "Qui est tu et Décrit toi?" Wow au début je ne pouvais même pas répondre. Cette question est tellement intimidante! Quand on répond, premièrement tu dois savoir qui tu es, et deuxièmement ça veut dire laisser d'autres personnes entrer dans notre petite bulle. Cela nous rend vulnérables a leur critique mais en même temps plus fort parce que cela renforci qui on est.

Je suis chanteuse/auteur compositeur.
Maintenant que je le dis, vouz pensez probablement "Bon, bon, bon, regardez celle-là. Une autre qui pense qu'elle peut écrire une chanson! Quece qui différencie ses chansons d'un autre?" Ma réponse à çela est simple, rien et tout. Rien parce que tous ceux qui écrivent une chanson sont inspiré par des émotions que l'on a tous. Cela nous fait donc tous pareil. Different parce qu'il n'y aura jamais un autre être humain qui va penser exactement comme nous.
Chaque parole que j'écris est une partie de qui je suis. C'est mon journal intime, mes expériences personnelles... ma vie.
Ok,c'est assez maintenant! Je crois que 4 am commence à m'inspirer un petit peu trop lol! 

Vous voulez connaitre les mis à jour ein ! Bon bien je peux finalement vous donner une date sur quand vous pourrez écouter et voir la vidéo de " You can't rely'!
Roulement de tambour................... a la fin du mois d'aout! (Le tournage ne peut etre fait qu'au mois d'aout)
Mais jusque la à tout les vendredi soir, il va y avoir des mise a jour sur ce qui c'est passer jusque date. Vous pourez suire chaque etapes, du facile au compliquer.

2 comments: