Saturday, June 11, 2011

"Schedule, schedule, schedule" / "Prévoir, Prévoir, Prévoir"

 Hi everyone :)
I'm currently working on my story board, sorting through the ideas and keeping the most relevant for the song. It might just be my first song recording and video, but it won't be my last I can tell you that!
I love doing this!
I think, trough the whole process, the most important thing is the organisation. Schedule is everything. Because when you work on something you love this much, you get easily sunk in. You forget that the clock is still ticking. Time floats by without even noticing it.
So if you want to make a video, your new favorite word have to be "Schedule, Schedule, Schedule".


Gros bonjour a tous :)
Je travaille actuellement sur ma story board, triant les idées et gardant le plus approprié pour ma chanson. C'est peut-être juste mon premier enregistrement de chanson et vidéo, mais il ne sera pas mon dernier !
J'adore!


Je pense, au travers de tout le processus, la chose la plus importante est l'organisation. Planification de tout. Parce que quand vous travaillez sur quelque chose que vous aimez à ce point, c'est facile de si perdre. On oublis que la terre tourne encore. Le temps passe sans que l'on s'en rende vraiment compte.
Donc si vous voulez faire une vidéo, votre nouveau mot préféré doit être "Prévoir, Prévoir, Prévoir".

No comments:

Post a Comment